Vrienden van FC Dinxperlo/Supportersvereniging

Informatie Vrienden van FC Dinxperlo/Supportersvereniging

Wie of wat

De “VRIENDEN VAN FC DINXPERLO”  is een initiatief van de oude supportersverenigingen van DZSV en SVD, leden van FC Dinxperlo die de vereniging een heel warm hart toedragen en het beste willen  voor de vereniging, met als doel het financieel ondersteunen van FC Dinxperlo in projecten die de gehele vereniging ten goede komt.

De jaarlijkse bijdrage om je als “VRIEND VAN FC DINXPERLO”  te mogen bestempelen bedraagt€ 50,00.

De periode van lidmaatschap is van 1 juli tot en met 30 juni van het jaar erop (voetbaljaar).

Daarnaast is er de mogelijkheid om een financiële  bijdrage te leveren,

middels een jaarlijkse bijdrage aan de Supportersvereniging van € 15 met als doel het financieel ondersteunen van FC Dinxperlo

Deze bedragen worden geïncasseerd.

Aanmelden

Bent u geïnteresseerd in het ondersteunen van FC Dinxperlo, meld je aan via dit formulier door op deze regel te klikken.

Wat krijg je er als lid voor terug

Als lid van de “VRIENDEN VAN FC DINXPERLO”  mag je uiteraard ook het een en ander verwachten. Naast het financieel ondersteunen van FC Dinxperlo , is het de bedoeling dat een deel van de inkomsten terugvloeit naar de leden zelf. Elk lid  zal worden uitgenodigd voor de activiteit die ongeveer 1 x per 2 a 3  jaar zal plaatsvinden. De basis zal normaal gesproken het clubgebouw van FC Dinxperlo zijn. Het kan bijvoorbeeld een avondvullend programma zijn met een hoop gezelligheid zoals een BBQ, een spreker, maar het kan ook een uitstapje zijn naar een voetbalwedstrijd in de buurt.

Diegene die de jaarlijkse bijdrage Supportersvereniging  van € 15 betalen, nemen niet deel aan bovenstaande activiteit.

Verantwoording en verantwoordelijkheid

Er is een commissie gevormd, die op dit moment bestaat uit 6 personen. Deze commissie zal waken over de bestedingen van de gelden.
De commissie bestaat uit de volgende personen:

• Herman Bussink
  • Wim Grevers
  • Johan Grievink
  • Kim te Kaat
  • Patrick Aaldering
  • Betty Grootnibbelink

Zij bepalen in goed overleg met het bestuur van FC Dinxperlo waaraan de middelen worden besteed.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!