G-Voetbal

G-Team FC Dinxperlo         Logo_G_Voetbal.jpg

Zaterdag 30 april heeft het G team een eerste toernooi gespeeld in Bocholt samen met het G-Team van Lebens Hilfe Hemden.
G-Team staat voor mensen met een beperking, lichamelijk en of geestelijk die toch graag willen voetballen.
Ook daar is nu bij FC Dinxperlo plaats voor.

Een unieke samenwerking van een Duits en Nederlands G team.

Onder de bezielende leiding van Hans Kempink, Gerben Naves, Gijs ter Horst en Ed Naves heeft ons team een geweldige prestatie neergezet.
Na een zenuwachtige start en wennen aan elkaar werd de eerste wedstrijd verloren, maar toen kwamen de meisjes en jongens goed op stoom.
De tweede wedstrijd werd fantastisch gewonnen met 4-0 de 3e wedstrijd werd gelijk gespeeld 0-0 de laatste wedstrijd werd weer gewonnen met 3-1.
Zo stonden we aan het eind van het toernooi op een 2e plaats wat een fantastische prestatie is omdat dít ons eerste tournooi is.

Remi, Brian en Cyriel wij zijn super trots op jullie.

Het toernooi werd afgesloten in de kantine van FCD met een drankje

Spelers en begeleiding bedankt voor een geweldige zaterdag.
Ed Naves
FC_Dinxperlo_G-Voetbal_3.jpg

FC_Dinxperlo_G-Voetbal_1.jpg

FC_Dinxperlo_G-Voetbal_2.jpg

FC_Dinxperlo_G-Voetbal_4.jpg

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!